INSTRUIREA VÂNZĂTORILOR DVS. ÎNTR-UN FORMAT CORPORATIV
"SĂ VĂ AJUT CU CEVA?"
și alte greșeli ale vânzătorilor care reduc vânzările în retail
Format

Training în format offline doar pentru angajații dvs.
Limba instruirii

Training-ul poate fi livrat în limba rusă sau română
Grupa

De la 1 până la 18 participanți
Pentru cine

Consultanți de vânzări în retail
Mare majoritate a clienților sunt nemulțumiți de nivelul serviciilor oferite în punctele de vânzare. În loc să crească valoarea medie a coșului de cumpărături și probabilitatea achiziției, consultanții de vânzări îi alungă pe clienți. Ei pun întrebări neadecvate, se comportă intruziv sau, dimpotrivă, indiferent. Nu pot ajuta la alegere și nu știu cum să ofere sprijin.

Vestea proastă este că, chiar și cu produse excelente, magazine frumoase și prețuri competitive, compania pierde vânzări din cauza comunicării slabe între client și vânzător.

Vestea bună este că vânzătorii pot fi învățați să lucreze altfel. După formare, angajații dvs. nu vor mai face greșeli absurde și vor ști ce și când să spună pentru a conduce clientul spre achiziție.

La trainingul nostru, tocmai asta vom face.
PROGRAMUL TRAININGULUI
CUM NU TREBUIE
Erori tipice ale consultanților de vânzări
  • De ce întrebarea „Vă pot ajuta cu ceva?” nu trebuie pusă și cu ce întrebare o putem înlocui
  • De ce argumentul „luați, este un produs de calitate” nu este un argument
  • De ce nu trebuie să spui clientului „Am același produs, sunt mulțumit”
  • Cum să închei dialogul cu clientul pentru a evita fraza „Mă gândesc”
  • Filtrele subiective ale vânzătorului care împiedică vânzarea și cum să le evite
CUM TREBUIE
Bazele interacțiunii de succes cu clientul
  • Principalele diferențe dintre vânzare și consultanță
  • Tehnici și metode care fac clientul să se simtă confortabil în comunicare
  • Cum influențează factorul uman transmiterea și percepția informațiilor
  • Influența stării psihico-emoționale a vânzătorului asupra succesului în vânzări
  • Setul de cunoștințe și abilități ale unui vânzător profesionist
  • Cum s-au schimbat cumpărătorii și comportamentele acestora în ultimii ani
CUM TREBUIE
Instrumentele unui vânzător profesionist
  • Gestionarea dialogului: ce întrebări și când să le pui
  • Tehnici de argumentare și modalități de influențare care cresc șansele de vânzare
  • Cum să alegi corect criteriile de diferențiere atunci când clientul compară produse
  • Regulile principale ale vânzărilor suplimentare
  • Când este adecvat să oferi produse adiționale
  • Tehnici pentru creșterea sumei medii a vânzărilor

Trainingul se desfășoară exclusiv în format corporativ, pentru a ține cont de specificul vânzărilor și al produsului dumneavoastră.

CA REZULTAT AL CURSULUI, VÂNZĂTORII DUMNEAVOASTRĂ
  • Vor învăța cum să interacționeze eficient cu clienții
  • Vor putea stabili contactul fără a provoca iritarea clientului
  • Vor putea să-și adapteze stilul de comunicare în funcție de client
  • Vor învăța să evite frazele și tehnicile de vânzare care alungă clienții
  • Vor învăța să pună întrebări deschise și să implice clienții în conversație
  • Vor înțelege diferența dintre „a da doar produsul” și „a vinde cu adevărat”
PRACTICĂ
Exerciții interactive
50% din training este dedicat aplicării practice a tehnicilor învățate
Case-study
Cazurile și exemplele sunt adaptate specificului vânzărilor clientului.
FEEDBACK
Feedback-ul oferit de trainer permite corectarea imediată a erorilor și ajustarea acțiunilor
INVESTIȚII
MINI-GRUPĂ PENTRU PÂNĂ LA 4 PERSOANE
✅ Organizarea unui training față în față pentru consultanții de vânzări în grupuri de la 1 la 4 persoane. Trainingul se poate desfășura în limba română sau rusă.

✅ Durata trainingului este de 5 ore academice. Programul este structurat în două întâlniri de câte 2,5 ore academice fiecare.

✅ Programul se stabilește în funcție de preferințele clientului, pentru a minimiza timpul în care angajații sunt distrași de la activitatea lor.

✅ Trainingul se va desfășura în sala de training SBC, situată în centrul Chișinăului. De asemenea, trainerul poate veni să susțină trainingul la sediul clientului.

✅ Adaptarea programului standard de training la specificul vânzărilor clientului. Dezvoltarea de cazuri practice pentru un anumit produs.

✅ Prezentarea trainerului și materialele metodologice vor fi furnizate participanților în format electronic.

✅ Certificate personalizate pentru fiecare participant, confirmând absolvirea trainingului.

✅ La cererea clientului, se poate organiza o testare post-training. Rezultatele testării vor fi oferite managerului.

€850
pentru mini-grupă
Comandă Training
GRUPĂ DE LA 4 LA 18 PERSOANE
✅ Organizarea unui training față în față pentru consultanții de vânzări în grupuri de la 5 la 18 persoane. Trainingul se poate desfășura în limba română sau rusă.

✅ Durata trainingului este de 8 ore academice. Programul este structurat în două întâlniri de câte 4 ore academice fiecare.

✅ Programul se stabilește în funcție de preferințele clientului, pentru a minimiza timpul în care angajații sunt distrași de la activitatea lor.

✅ Trainingul se va desfășura în sala de training SBC, situată în centrul Chișinăului. De asemenea, trainerul poate veni să susțină trainingul la sediul clientului.

✅ Adaptarea programului standard de training la specificul vânzărilor clientului. Dezvoltarea de cazuri practice pentru un anumit produs.

✅ Prezentarea trainerului și materialele metodologice vor fi furnizate participanților în format electronic.

✅ Certificate personalizate pentru fiecare participant, confirmând absolvirea trainingului.

✅ La cererea clientului, se poate organiza o testare post-training. Rezultatele testării vor fi oferite managerului.

€1400
pentru întreaga grupă
Comandă Training

Ofertă Specială!

Reducere de 25% la organizarea acestui training în luna mai 2025.

BUSINESS-TRAINER
VALENTINA RACU
Trainer principal în domeniul vânzărilor și customer care
  • Trainer de business licențiat cu certificat european Certificat seria J nr 00021851, vizat de Autoritatea Națională pentru Calificări și Ministerul Educației Naționale din România; calificarea: Formator, cod: COR2 42401
  • Facilitator certificat International Facilitator (PinPoint™ Facilitation), Levels 1-3. Regatul Unit
  • Consultant în dezvoltarea standardelor corporative de servicii, cărților de vânzări, scripturilor de vânzări și listelor de verificare pentru discuții
  • Trainer licențiat în sistemul internațional SDI® Certificat emis de Personal Strengths Romania & Moldova, număr licență: MD 100001
  • Mediator, Legitimație eliberată de: Consiliul de Mediere, Legitimație seria CM nr: 232
SESIUNILE AU LOC ÎN INTELLECT HUB SBC
Sălile SBC sunt proiectate special pentru formatele de practică: sunt dotate cu echipamentele necesare pentru desfășurarea învățării interactive. SBC se află în centrul Chișinăului, la o distanță de un bloc de la strada Ștefan cel Mare.
SCHOOL OF BUSINESS COMMUNICATIONS
Organizatorul cursului. În cifre
19
pe piața din Moldova.
În statutul de lider al industriei.
440
de traininguri și practicumuri organizate anual
210 000
de lideri și specialiști formați
11 500
de companii își formează personalul la SBC
CONTACTE
Suntem mereu disponibili. Viber / Telegram / WhatsApp / Email.
Detalii organizatorice
Marina Tiron
+37369130201
sbc@sbc.md
ABONAȚI-VĂ LA NEWSLETTER
© 2025 SBC
Made on
Tilda